Kundservicedagen

Service är A och O för goda relationer. God service gör det svårt för konkurrenterna. Det gör att vi själva trivs, vi får trogna kunder och förhoppningsvis tjänar vi mer pengar. Det kan ta år att skaffa en ny kund men det kan ta sekunder att förlora densamme.

Vill ni göra det svårt för konkurrenterna, höj servicen till en ny nivå!

Dagens föreläsare har arbetat i 100-tals serviceprocesser. Under kundservicedagen så kommer ni inspireras, motiveras, roas och förhoppningsvis få mängder med tips och idéer. Vi visar hur succéföretagen arbetar för att höja sin service till nya nivåer.

Kundservicedagen vänder sig till alla som arbetar med någon form av service. Internt eller externt, spelar ingen roll. Är du säljare, ordermottagare, sjuksköterska, chaufför, läkare, sekreterare, kundmottagare, servitör, banktjänsteman, mäklare, hantverkare, konsult eller föreläsare, så tillhör du bara en av många yrkesgrupper som kommer uppskatta kundservicedagen. Det spelar ingen roll om du kallar den du möter för kund, klient, patient, passagerare, gäst, elev, den försäkrade, låntagare, invånare, medarbetare eller deltagare. Kundservicedagen vänder sig till dig!

 

Arrangör EQP Business School AB

EQP är inte ett utbildningsföretag i mängden. Vi har några av Sveriges bästa utbildningar inom våra kärnområden försäljning, kundservice, presentationsteknik, ledarskap och motivation. Kundens resultat står alltid i fokus. Vår erfarenhet är att kombinationen av ett värdefullt innehålll, bra föreläsare och kraftfulla verktyg borgar för ett gott resultat. EQP erbjuder alltifrån korta föreläsningar till längre utbildningsprocesser. Vi har såväl öppna utbildningar som företags- och branschanpassade utbildningar.

Läs mer på eqp.se »

 

Se bilder från Kundservicedagen »

 

 

 

 

 

EQP Business School

© 2011 EQP Business School AB | E-post info@eqp.se | Tel: 018-34 92 80 | Fax: 018-34 92 82